close
Menu

بررسی شیائومی پد 6 پرو

بررسی شیائومی پد 6 پرو

 

پد 6 پرو پاسخ شیائومی به تبلت های پرچمدار سامسونگ و اپل است. اما آیا می تواند با آنها رقابت کند؟ تبلت ها در سال های اخیر مسیر طولانی را طی کرده اند تا به دستگاه های قابل اعتماد و محبوب تبدیل شوند. حالا به جایی رسیده ایم که برخی ترجیح می دهند لپ تاپ خود را کنار بگذارند و تبلت را جایگزین آن کنند. احتمالاً با من موافق هستید که با محصولاتی مانند سری گلکسی تب اس سامسونگ و البته آی‌پد پرو قدرتمند اپل، انقلاب تبلت‌ها علیه لپ‌تاپ‌ها دور از ذهن نیست.

در بازاری مملو از پتانسیل های کشف نشده، شیائومی نیز سعی می کند با کاروان همراه باشد و البته از محصولات کوپرتینویی به عنوان منبع الهام استفاده می کند! خانواده Pad 6 Pro تبلت‌های پرچمدار شیائومی هستند و در نگاه اول، شباهت بی‌سابقه آن‌ها به iPad Pro این ایده را به ذهن ما می‌رساند که شاید شیائومی واقعاً ترفندی در آستین دارد تا ما را شگفت‌زده کند.

 

فهرست مطالب

  • بررسی کیفیت طراحی و ساخت شیائومی پد 6 پرو
  • بررسی نرم افزار و رابط کاربری Xiaomi Pad 6 Pro
  • بررسی کیبورد و قلم شیائومی پد 6 پرو
  • بررسی سخت افزار و عملکرد شیائومی پد 6 پرو
  • بررسی باتری پد 6 پرو
  • بررسی دوربین های شیائومی پد 6 پرو
  • خلاصه و مقایسه شیائومی پد 6 پرو با رقبا

خانواده 6 پرو دارای سه فرزند پد 6، پد 6 پرو و ​​پد 6 مکس 14 هستند که در این مطلب نقد و بررسی پد 6 پرو که فرزند وسط خانواده است با نمایشگر 11 اینچی و تراشه Snapdragon 8+ Gen1 . از نظر سخت افزاری، تفاوتی بین مدل Pro و مدل Max 14 اینچی وجود ندارد. اما پد 6 از تراشه قدیمی تر اسنپدراگون 870 5G استفاده می کند.

می‌توانیم شیائومی پد 6 پرو را رقیب مستقیم آیپد پرو M1 و M2 و همچنین گلکسی تب اس 8 سامسونگ بدانیم. البته بد نیست اشاره کنیم که شیائومی پد 6 پرو از نظر قیمت نسبت به رقبا دست بالا را دارد و در حالی که آیپد پرو M2 مدل 11 اینچی و گلکسی تب اس 8 حدود 520 دلار قیمت دارند، قیمت تبلت شیائومی حدود 300 دلار است؛ اما آیا آنچه را که برای آن پرداخت می کنیم دریافت می کنیم یا خیر؟ در این مقاله به دنبال پاسخی برای این سوال خواهیم بود. بررسی iPad Pro M2 را بررسی کنید .

بررسی کیفیت طراحی و ساخت شیائومی پد 6 پرو

برخی از محصولات شیائومی به دلیل شباهت بیش از حد به محصولات اپل مشهور هستند. تبلت شیائومی از نظر طراحی نیز از آیپد پرو اپل الهام گرفته است و شاید حتی بیشتر از نسل قبل تبلت محبوب کوپرتینویی ها را در ذهن ما تجسم کند. با این حال تبلت چینی یک تفاوت عمده و اساسی با رقیب دارد و آن چیزی نیست جز نسبت تصویر کشیده 16:10. با این حساب، کاربرد اصلی پد 6 پرو افقی خواهد بود (یعنی دقیقاً مانند گلکسی تب های سامسونگ) و قرار نیست فضای عمودی بیشتری مانند آیپد پرو در اختیار ما قرار دهد.

کل بدنه، یعنی قاب و پنل پشتی آن آلومینیومی است تا حس ممتازی به دستگاه بدهد و همچنین خیال ما را از دوام دستگاه 11 اینچی چینی ها راحت کند. همچنین در نظر داشته باشید که مدل 11 اینچی پد 5 پرو با بدنه ای پلاستیکی در اختیار کاربران قرار گرفت و این ارتقای کیفی می تواند محبوبیت کاربران سخت پسند را نسبت به نسل جدید افزایش دهد.

در کنار بدنه تمام آلومینیومی، وزن و نازکی مناسب پد 6 پرو، در دست گرفتن آن تجربه ای خوشایند را ایجاد کرده است. تبلت شیائومی حدود 25 گرم سبک تر و چند دهم میلی متر از نسل قبلی نازک تر است. اما هنوز وزنش حدود 30 گرم بیشتر از iPad Pro 11 اینچی 2022 است. از آنجایی که پد 6 پرو از سیم کارت پشتیبانی نمی کند. بنابراین خبری از خطوط آنتن روی بدنه نیست تا بدنه از نظر بصری یکپارچه تر به نظر برسد.

از نظر محل قرارگیری شیارهای اسپیکر ، پورت USB-C و دکمه های پاور و تنظیم صدا ، تفاوتی بین محصول شیائومی و آی پدهای اپل وجود ندارد. چهار بلندگوی استریو در سمت راست و چپ قاب کاملاً تراز شده‌اند و درگاه USB 3.2 Type-C بین دو بلندگو در سمت راست تعبیه شده است.

دکمه پاور که حسگر اثرانگشت را در خود یکپارچه می کند، در سمت چپ قاب و بالای بلندگوها و دکمه های تنظیم صدا نیز در بالای قاب و در انتهای سمت چپ قرار دارند. سوراخ های میکروفون را در قسمت های بالایی و سمت راست قاب مشاهده می کنیم. برای اتصال قلم شیائومی به تبلت و شارژ آن نیز یک شیار در قسمت بالایی قاب تعبیه شده است.

پین pogo برای اتصال کیبورد شیائومی در پنل پشتی به چشم می خورد و لوگوی شرکت چینی نیز در کنار آن حک شده است. برآمدگی متفاوت دوربین یکی دیگر از تغییرات طراحی پد 6 پرو نسبت به نسل قبلی است. اکنون دوربین ها بر روی یک دست انداز بزرگتر و عریض تر قرار گرفته اند، در حالی که تعداد دوربین ها مانند نسل قبلی است.

صفحه نمایش و اسپیکر شیائومی پد 6 پرو

در حالی که سامسونگ و اپل تبلت های خود را به بهترین فناوری های موجود مجهز کرده اند، شیائومی پد 6 پرو با نمایشگر IPS LCD رقابت می کند . صفحه نمایش 11 اینچی محتوا را با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل و نسبت تصویر کشیده 16:10 نشان می دهد، یک میلیارد رنگ تولید می کند و دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز است. پشتیبانی از استانداردهای HDR10 و Dolby Vision نیز از دیگر ویژگی های نمایشگر Pad 6 Pro است.

به لطف تراکم پیکسلی 309 پیکسل در هر اینچ، محتوایی که در صفحه نمایش پد 6 پرو مشاهده می کنیم، وضوح قابل قبولی دارد و به چشم آسیب نمی رساند. شیائومی ادعا می کند که روشنایی صفحه نمایش می تواند به 550 نیت برسد. از نظر نسبت نمایشگر به بدنه، ما در همان استاندارد تبلت های معمولی هستیم و پنل Pad 6 Pro حدود 83.6 درصد از قاب جلویی را به خود اختصاص داده است. لایه محافظ Corning Gorilla Glass 3 نیز برای محافظت از نمایشگر روی آن قرار گرفته است.

بر اساس اندازه گیری های ما، نمایشگر حداکثر روشنایی 332 نیت را در تنظیمات دستی تولید می کند. اگر لغزنده روشنایی را روی صفر درصد قرار دهیم، روشنایی به کمتر از یک نیت می رسد که عملکرد بسیار قابل قبولی برای کار با تبلت در محیط تاریک است. اگر می خواهید از تبلت زیر نور شدید آفتاب استفاده کنید، بهتر است تنظیمات را روی حالت خودکار قرار دهید تا حداکثر مقدار روشنایی حدود 415 نیت را دریافت کنید.

عملکرد صفحه نمایش شیائومی پد 6 پرو در برابر رقبا

شیاومی چهار پروفایل رنگی را در قسمت تنظیمات ارائه می دهد. به طور پیش فرض، حالت Original Color Pro فعال است که رنگ ها را در فضای پایه sRGB تولید می کند . پروفیل های دیگر بر روی پوشش فضای رنگی DCI P3 گسترده تر تمرکز دارند و البته خطای رنگ تولید شده در پروفیل های ذکر شده نیز بیشتر است. در مجموع، عملکرد رنگ صفحه نمایش Pad 6 Pro را قابل قبول ارزیابی می کنیم.

همانطور که در بخش طراحی اشاره کردیم، Pad 6 Pro از چهار بلندگوی استریو با پشتیبانی از استاندارد Dolby Atmos برای پخش صدا استفاده می کند. حجم صدای تولید شده بسیار خوب است. اما اگر Dolby Atmos را فعال نکنید، فرکانس های مختلف را بسیار مخلوط می شنوید و به خصوص در آهنگ های شلوغ، شانسی برای جداسازی سازهای مختلف ندارید. با فعال سازی Dolby Atmos، کیفیت صدا به میزان قابل توجهی بهبود می یابد و تجربه بهتری از گوش دادن به صدای فیلم یا سریال، موسیقی و پادکست های مورد علاقه خود خواهید داشت.

بررسی نرم افزار و رابط کاربری Xiaomi Pad 6 Pro

Pad 6 Pro در حال حاضر با رام چینی MIUI Pad 14 مبتنی بر اندروید 13 در بازار موجود است و خبری از نسخه جهانی برای عرضه در بازارهای جهانی نیست. رام چینی هیچ یک از برنامه های گوگل را به صورت پیش فرض ارائه نمی دهد و حتی از ابتدا پلی استور را نخواهید دید. زبان دستگاه نیز ترکیبی از انگلیسی و چینی است و از زمانی که تبلت را روشن می کنید تا پایان تنظیمات اولیه، کمی سختی را باید تحمل کنید.

خوشبختانه، شما می توانید اکثر برنامه های پیش فرضی را که دارای عملکرد Bloatware برای ما غیر چینی ها هستند حذف کرده و برنامه های مورد نیاز خود را روی آن نصب کنید. رابط کاربری MIUI Pad نیز از نظر ظاهر و چیدمان شباهت زیادی به سیستم عامل iPad دارد و به عنوان مثال داک یا نوار نرم افزار در پایین صفحه کپی مستقیم از رابط کاربری اپل است.

رام چینی شیائومی روی MIUI Pad اوضاع را کمی آشفته می کند

اگر با MIUI کار کرده باشید و با رابط کاربری شیائومی آشنایی داشته باشید، چالش چندانی در کار با پد 6 پرو نخواهید داشت. ویژگی‌هایی که چینی‌ها برای MIUI Pad ارائه کرده‌اند، بسیار گسترده‌تر و یا حتی حرفه‌ای‌تر از MIUI برای تلفن‌های همراه نیستند و در قابلیت‌های مربوط به چند کار، تقسیم صفحه و ژست‌های حرکتی خلاصه می‌شوند. متاسفانه خبری از Desktop Mode هم نیست که برای یک تبلت پرچمدار ناامید کننده است.

با MIUI Pad می‌توانید از حالت پنجره شناور برای باز کردن برنامه‌ها در پنجره‌های کوچک استفاده کنید. این ویژگی فقط برای برخی از برنامه ها در دسترس است و همه برنامه ها را نمی توان در حالت شناور باز کرد. نکته عجیب این است که شما می توانید تنها دو برنامه را همزمان در حالت شناور باز کنید و پنجره برنامه سوم جایگزین یکی از پنجره های قبلی می شود.

ویژگی Split Screen برای زمانی که می خواهید ویندوز دو برنامه را در کنار هم به صورت تمام صفحه داشته باشید مفید است. همچنین می‌توانید از داک برای اضافه کردن ترکیب‌های پیش‌فرض برنامه‌های دلخواه خود به صفحه اصلی استفاده کنید تا به‌عنوان میانبر در دسترس باشند و مجبور نباشید هر بار برنامه‌ها را باز کنید. فعال کردن Split Screen با ژست مربوط به آن (کشیدن با سه انگشت به سمت چپ) نیز کارایی کار با این ویژگی را افزایش می دهد.

با توجه به تمرکز MIUI Pad بر روی ویژگی‌های پنجره شناور و اسپلیت‌اسکرین، تقریباً تمام حرکات حرکتی نیز به این دو ویژگی اختصاص دارد تا تجربه کار با سیستم چند وظیفه‌ای را بهبود بخشد . در مجموع، اگر بخواهیم تجربه مالتی تسکینگ MIUI Pad را با سیستم Dex سامسونگ مقایسه کنیم ، نتیجه چندان به نفع رابط کاربری شیائومی نخواهد بود .

بررسی کیبورد و قلم شیائومی پد 6 پرو

برخلاف سامسونگ که تبلت های پرچمدار خود را با قلم به کاربران می فروشد، خریداران تبلت شیائومی نیز مانند کاربران اپل آیپد باید قلم را جداگانه خریداری کنند . برای بررسی پد 6 پرو، هم نسل دوم قلم هوشمند شیائومی و هم کیبورد تبلت را داشتیم .

اگرچه من شخصا تجربه کاربری S Pen سامسونگ را به دلیل نوک ظریف تر قلم ترجیح می دهم، اما شاید سری مخروطی شکل قلم شیائومی بیشتر برای علاقه مندان به طراحی و نقاشی مناسب باشد. علاوه بر این، با 4096 سطح حساسیت فشار ، قلم هوشمند شیائومی می تواند کاربران حرفه ای تری را نیز راضی کند.

کار با قلم هوشمند لذت بخش است اما صفحه کلید شیائومی چالش های بیشتری ایجاد می کند

روی قلم دو دکمه وجود دارد . با فشار دادن و نگه داشتن دکمه اصلی (که به نوک قلم نزدیکتر است)، برنامه Notes اجرا می شود و اگر این دکمه را به طور معمول فشار دهید، می توانید بین انواع مختلف Brush که اخیراً در برنامه Notes استفاده کرده اید جابجا شوید. دکمه ثانویه نیز به شما در گرفتن اسکرین شات کمک می کند. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه ثانویه، می توانید یک اسکرین شات سریع بگیرید و با یک بار فشار دادن آن، بین رنگ های مختلف قلمی که اخیراً در برنامه Notes استفاده کرده اید سوئیچ می کنید.

برای اتصال قلم هوشمند به تبلت باید آن را از قسمت صاف قلم و در جهت طول تا بالای قاب بچسبانید. البته باید مراقب باشید که خودکار را به درستی روی شیار مغناطیسی که برای اتصال خودکار در نظر گرفته شده است قرار دهید زیرا در غیر این صورت به درستی به بدنه متصل نمی شود و به لبه دستگاه برخورد می کند.

کیبورد شیائومی پد 6 پرو به صورت جلد کتاب عرضه شده و به عنوان یک قاب محافظ نیز عمل می کند . برای مواقعی که می خواهید ست تبلت و کیبورد را روی میز خود قرار دهید و مانند لپ تاپ با آن کار کنید، پایه تاشو پشت کیس کارآمد خواهد بود. ایستادن تبلت روی پایه خوب است و وزن آن به خوبی مدیریت می شود.

جزیره ای بودن 64 کلید کیبورد و فاصله نسبتا زیاد بین آنها مزایا و معایب خاص خود را دارد. از یک طرف مرز کلیدها را با کلیدهای مجاور کاملاً مشخص می کند تا خطاهای تایپی کمتر شود و از طرف دیگر فضای مفید در اختیار کلیدها را کاهش می دهد.

متأسفانه تعادل بین فاصله و ابعاد کلیدهای کیبورد شیائومی به خوبی رعایت نشده است و کلیدها کوچکتر از آن چیزی هستند که باید باشند. حتی برخی از کلیدها آنقدر کوچک هستند که دسترسی به آنها بدون نگاه کردن به صفحه کلید تقریبا غیرممکن است.

مسیر حرکت کلیدهای صفحه کلید 1.3 میلی متر است که برای تایپ و استفاده روزانه انگشتان شما را زیاد خسته نمی کند. اما توصیه می کنیم از آن برای تایپ طولانی مدت استفاده نکنید. کلیدها هنگام فشار دادن بازخورد خوبی دارند و نیاز به فشار خاصی روی انگشتان دارند.

Trackpad صفحه کلید شیائومی شما را از لمس صفحه نمایش بی نیاز می کند

ترک پد نیز در قسمت پایین صفحه کلید تعبیه شده است و فضای آن برای دستگاهی با صفحه نمایش 11 اینچی کاملاً کافی به نظر می رسد . دقت بسیار خوب ترک‌پد کار با آن را لذت‌بخش می‌کند و پشتیبانی از ژست‌های چندگانه و متنوع باعث می‌شود در حین کار با صفحه‌کلید تقریباً نیازی به لمس نمایشگر نداشته باشید. تمامی حرکات حرکتی ترک پد در قسمت تنظیمات معرفی شده اند و به راحتی می توانید آن ها را یاد بگیرید و استفاده کنید.

بررسی سخت افزار و عملکرد شیائومی پد 6 پرو

شیائومی پد 6 پرو از تراشه بهبود یافته نسل قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8+ Gen 1 در قلب خود استفاده می کند. کوالکام این تراشه را در دو نسخه با هسته های قدرتمند 3 یا 3.2 گیگاهرتز در اختیار سازندگان قرار می دهد و پد 6 پرو به نسخه 3.2 گیگاهرتزی مجهز شده است .

هسته های پردازشی اسنپدراگون 8+ Gen 1 در سه خوشه طبقه بندی می شوند. یک هسته قدرتمند Cortex X2 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هسته میانی Cortex A710 با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex A510 با فرکانس 1.80 گیگاهرتز، سه خوشه پردازشی CPU را تشکیل می دهند. برای پردازش گرافیکی، ماژول Adreno 730 نیز نقش دارد.

ثبات عملکرد عالی، هدیه TSMC به کوالکام

تبلت شیائومی در چهار نسخه 128 | 8 و 256 | 8 و 256 | 12 و 512 | 12 گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن نیز UFS 3.1 است. مدلی که برای بررسی در دسترس بود از 12 گیگابایت حافظه LPDDR5 استفاده می کرد و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می کرد. همچنین، پد 6 پرو به اسلات حافظه microSD مجهز نیست .

با نگاهی به بنچمارک های پد 6 پرو متوجه می شویم که تبلت شیائومی در تمامی تست ها میدان را به آیپد پرو M2 واگذار کرده و حرفی برای گفتن ندارد. به عنوان مثال از نظر قدرت محاسباتی GPU شاهد برتری عجیب و شگفت انگیز 376 درصدی تراشه اپل هستیم. از نظر قدرت محاسباتی CPU، M2 نیز خود را نشان می دهد برتری 100 درصدی خود را نشان می دهد .

عملکرد شیائومی پد 6 پرو در برابر رقبا

در رقابت تبلت های اندرویدی، به لطف افزایش فرکانس و بهبود لیتوگرافی در تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، بهبود عملکرد محسوس است. اگر ملاک مقایسه گلکسی تب اس 8 اولترا را در نظر بگیریم، تبلت شیائومی در تجربه وبگردی حدود 21 درصد ، در محاسبات چند هسته ای و CPU محور حدود 32 درصد و در شبیه ساز بازی حدود 27 درصد عملکرد بهتری دارد. .

نمودار تست استرس شیائومی پد 6 پرو، عملکرد پایدار تراشه اسنپدراگون 8+ Gen 1 را به خوبی نشان می دهد و البته چنین نتیجه ای مرهون ابعاد بزرگ تبلت است که مدیریت دما را در شرایط پرفشار تسهیل می کند. . تبلت شیائومی تست استرس را با پایداری قابل توجه 90 درصد کامل می کند .

بازی در تبلت هایی با اندازه نمایشگر بزرگ می تواند تجربه لذت بخشی باشد. برای سنجش عملکرد Pad 6 Pro در بازی های در حال اجرا، ابتدا CoD Mobile را با گرافیک Very High اجرا کردیم و همچنین نرخ فریم را روی حالت Very High قرار دادیم. در چنین شرایطی بازی با نرخ ثابت 60 فریم بر ثانیه در حال اجرا بود و هیچ لگ یا افت فریمی را تجربه نکردیم.

در اجرای بازی Genshin Impact تنظیمات گرافیکی را روی حالت High و نرخ فریم را روی 60 فریم بر ثانیه قرار دادیم. در این حالت نیز با چالش خاصی در اجرای روان بازی مواجه نشدیم و به جز در صحنه های شلوغ که نرخ فریم به حدود 50 فریم بر ثانیه کاهش می یابد، در بقیه صحنه ها بین 55 تا 60 فریم بر ثانیه می باشد .

 

بررسی باتری پد 6 پرو

پد 6 پرو انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 8600 میلی آمپر ساعتی تامین می کند . در نگاه اول و با توجه به نرخ نوسازی 144 هرتز نمایشگر، این ظرفیت باتری برای تبلت شیائومی چندان کافی به نظر نمی رسد. اما مطمئناً پنل LCD می تواند به کاهش مصرف باتری کمک کند.

عمر باتری شیائومی پد 6 پرو در برابر رقبا

در تست روزانه کاربر، پد 6 پرو با یک بار شارژ می تواند هفت ساعت عمر باتری داشته باشد. یعنی می توانید یک روز کاری را با آن بگذرانید. اگر پخش ویدیو را ملاک قرار دهیم به حدود 12:30 ساعت عمر باتری خواهیم رسید که در مقایسه با تبلت های هم رده، عدد معقولی است.

بررسی دوربین های شیائومی پد 6 پرو

ما از دوربین های تبلت انتظار زیادی نداریم ، اما بررسی مشخصات و عملکرد آنها ضرری ندارد ، به خصوص برای کسانی که ممکن است روزی بخواهند شیائومی پد 6 پرو را خریداری کنند .

Pad 6 Pro از یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی و یک سنسور عمق استفاده می کند . دوربین اصلی دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی در پشت یک لنز واید با دیافراگم f/1.8 و سنسور تشخیص عمق دارای یک سنسور 2 مگاپیکسلی و یک لنز باریک با دیافراگم f/2.4 است. با دوربین اصلی می‌توانید ویدیوهایی با وضوح 4K با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید .

 

دوربین سلفی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی و لنز با دیافراگم f/2.2 است. کیفیت عکس های دوربین اصلی و سلفی را می توانید در گالری مشاهده کنید .

خلاصه و مقایسه شیائومی پد 6 پرو با رقبا

شیائومی نام بزرگی در بازار تبلت ها نیست ، اما به نظر می رسد در شرایطی که سامسونگ و محصولات اپل به اوج عملکرد رسیده اند، کم کم وارد رقابت با غول هایی مانند گلکسی تب اس و آی پد پرو می شود . خانواده پد 6 شاهد این ادعا هستند و راه زیادی برای تبدیل شدن به یک تبلت تمام عیار در پیش ندارند ، راهی که طولانی نیست اما قطعاً پر فراز و نشیب خواهد بود .

 

شیائومی پد 6 پرو جزء میانی خانواده تبلت های پد 6 است و با وجود تفاوت های جزئی ، عموماً از فرمول موفق اپل در طراحی و رابط کاربری پیروی می کند . اگر نسبت تصویر 16:10 را در نظر بگیریم ، تبلت شیائومی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با آیپد پرو ندارد و حتی محل قرارگیری بلندگوها ، پورت شارژ و دوربین ها را از اپل کپی می کند.

شیائومی پد 6 پرو نسبت به قیمتش ارزش خوبی دارد

در بخش نرم افزار ، تعادل چندان به سمت شیائومی متمایل نمی شود. فقدان ویژگی‌هایی که ما به دیدن آن در سیستم‌عامل Dex و iPad سامسونگ عادت کرده‌ایم ، ضربه بزرگی به تجربه کاربری پد 6 پرو وارد می‌کند ، تا جایی که تفاوت‌های بین MIUI Pad و MIUI تقریباً ناچیز است و ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. آن را شخصیتی جدا از رابط کاربری گوشی های هوشمند شیائومی در نظر بگیرید.

از نظر عملکرد سخت افزاری ، ما هر آنچه را که از تراشه Snappdragon 8+ Gen 1 انتظار داریم در Pad 6 Pro می بینیم. پایداری عملکرد عالی ، عملکرد عالی در بازی‌ها و تست‌های CPU می‌تواند به ما در مورد قدرت پردازش تبلت شیائومی اطمینان دهد.

 

در نهایت به بحث قیمت تبلت شیائومی و ارزش پولی آن می پردازیم . همانطور که در مقدمه و در طول بررسی اشاره کردیم، تفاوت قیمت Pad 6 Pro با رقبای آن کاملا محسوس است. به خاطر داشته باشید که سامسونگ تبلت های خود را با قلم به شما می دهد، اما برای قلم هوشمند شیائومی (و البته کیبورد تبلت شیائومی ) و اپل پنسل باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید . با در نظر گرفتن همه عوامل، اگر نسبت به برند خاصی تعصب ندارید ، رابط کاربری شیائومی شما را آزار نمی دهد و می خواهید تبلتی با کیفیت و با هزینه کمتر در دسترس داشته باشید ، احتمالا از خرید شیائومی پد 6 پرو پشیمان نخواهید شد .

نکات مثبت

تجربه کاربری لذت بخش از قلم و صفحه کلید شیائومی

پایداری عملکرد عالی

عملکرد سخت افزاری عالی

بدنه فلزی و محکم

بلندگوهای قدرتمند

عمر باتری خوب

نکات منفی

IPS LCD

چند ویژگی رابط کاربری برای تبلت ها

0 نظرات

نظرات شما ...
close